Moa Renshammar

En blogg om livet som mamma!

gårdagen

Publicerad 2013-12-21 08:29:34 i Allmänt,

gårdagen bestod av julklapps handling :)
åkte hemifrån vid 12 ungefär så gick vi lite på mode huset sen vid 2 ungefär så åkte vi och åt Kina buffé! mums så gott.
mötte även upp emmie innan vi skulle äta.
sen fick Emmie för sig att hon skulle tävla med Björn i vem som åt mest, hon förlorade ganska stort haha
efter maten blev de att gå till baronen.
sen strax efter 4 så kom Ricke och hämtade Elin :(
blir alltid så tomt utan henne hemma..
gick en runda till i några affärer sen till city gross. så va väl hemma någon gång efter 6-7 tror jag.
sen blev de att slå in alla julklapparna, så nu är de färdigt :)
när allt va färdig så va klockan nästan elva så då blev de sängen!




uppdaterar mer om idag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Renshammar

Jag är en tjej född i september 1990, som bor i Bröttorp på Öland tillsammans med min pojkvän och min underbara dotter Elin född oktober 2010, I denna bloggen kommer ni kunna läsa om allt vi gör om dagarna, Hoppas ni får en bra läsning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela