Moa Renshammar

En blogg om livet som mamma!

helt slut! God natt!!!

Publicerad 2013-12-16 00:31:33 i Allmänt,

God kväll!
ligger i sängen och nästan sover. är helt slut i kroppen och huvudet. men imorgon blir det sovmorgon :) eller ja jag behöver inte ställa någon väckarklocka, sen återstår de ju och se när Elin vaknar.
imorgon är min första lediga dag på 7dagar :)
så imorgon ska jag njuta!!
fast dock har jag massa måsten som ska göras.
ska även in en runda till stan med Ted och köpa Björns julklapp :)
sen får vi se vad som händer.

dagen har varit allt annat än lugn idag först jobb 7-15 sen till affären och handla sen hem, och han precis innan för dörren så ville Elin baka. så då blev det att göra en kladdkaka med henne. sen när den va färdig så började jag med maten.
så hann inte ens sätta mig ner en stund förens det va mat haha
efter maten tittade vi på smurfarna 2.
Gud vilken rolig film :) men jag älskar ju barnfilmer :)

Björn har även haft sällskap Hela dagen av Ted och Emmie, så jag möttes av fullt hus när jag kom hem :) men de är ju inget ovanligt här hemma haha

nä nu måste jag sova! God natt alla :)


Ted våran egna Lucia denna kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Renshammar

Jag är en tjej född i september 1990, som bor i Bröttorp på Öland tillsammans med min pojkvän och min underbara dotter Elin född oktober 2010, I denna bloggen kommer ni kunna läsa om allt vi gör om dagarna, Hoppas ni får en bra läsning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela