Moa Renshammar

En blogg om livet som mamma!

ingen super Mario ikväll :(

Publicerad 2013-12-13 22:56:41 i Allmänt,

ligger i sängen och ska sova snart hade jag tänkt :)
blev inget spelande efter jobbet då min spelkonsoll tydligen hade sagt upp sig :(
men Ted skulle ta me en sladd någon dag så ska vi se om de är sladden de är fel på eller vad de kan vara..
Peter va även har en runda nu på kvällen. så va fullt hus som vanligt :)
ligger just nu och kollar på musikhjälpen på tv.
tycker de är roligt att titta på de tittade även förra året :)
Björn är just nu iväg och är fyllechaufför så han kommer väl hem om någon timme och då lär jag säkert sova :-P

aja sov gott alla där ute!




en Glad dotter som skulle vara Lucia idag oxå :)


stödjer musikhjälpen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Renshammar

Jag är en tjej född i september 1990, som bor i Bröttorp på Öland tillsammans med min pojkvän och min underbara dotter Elin född oktober 2010, I denna bloggen kommer ni kunna läsa om allt vi gör om dagarna, Hoppas ni får en bra läsning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela