Moa Renshammar

En blogg om livet som mamma!

julklapps handling

Publicerad 2013-12-18 23:57:46 i Allmänt,

dagen har varit full fart nästa hela tiden :)
vaknade av att Elin va jätte mysig <3 så vi låg och mös och tittade på barnprogram innan vi gick upp :)
väl uppe fixade jag lite kaffe och frukost till Elin :)
sen väckte jag Ted med kaffe på soffan :)
efter ett tag försökte jag även väcka på Nico tog dock ett tag innan han klev upp :p
vid ett tiden åkte vi in till stan för att handla julklappar eller ja Nico skulle handla :)
åhh jag är så avis på vad pappa ska få!!
när Nico va färdig med alla julklappar så åkte vi och hämtade upp Björns julklapp som hade kommit.
sen vidare mot Färjestaden och hämta upp emmie sen vidare mot almers och möta upp pappa för att Nico skulle hem.
väl hemma så blev det att börja med maten, sen tog Björn över maten så fixade jag efterrätt :)
till mat blev det wook med kyckling och nudlar och till efterrätt äppelpaj och hemmagjord glass :)
lagom innan maten var klar så kom Emmie till oss.
så käkade lite sen fixade Emmie sitt hår,
innan Elin skulle sova så blev det lite fika med äppelpaj och glass :)
sen nattade Björn Elin och jag tog det lugnt i soffan en stund.
blev att titta på paradise hotell och när de va slut då blev de sängen :)
så nu ligger jag som sagt i sängen och ska sova!
imorgon blir det jobb för min del! 9-22.

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Renshammar

Jag är en tjej född i september 1990, som bor i Bröttorp på Öland tillsammans med min pojkvän och min underbara dotter Elin född oktober 2010, I denna bloggen kommer ni kunna läsa om allt vi gör om dagarna, Hoppas ni får en bra läsning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela