Moa Renshammar

En blogg om livet som mamma!

Lucia

Publicerad 2013-12-13 10:37:37 i Allmänt,

God förmiddag!
sitter just nu på jobbet. Vi har precis tittat på ett Lucia tåg! jätte duktig va dom! och min kusin va även med i luciatåget :)
idag är det lång dag för mig. jobbar mellan 9-22. tur man trivs så bra på jobbet :)
annars hade det nog varit värre att jobba såna lång pass.
efter jobbet blir det hem och troligtvis spela lite super Mario :) va längesen jag spelade de gamla super Mario så det ska bli roligt :-D

ha en bra Lucia Alla!


Elin skulle vara Lucia idag oxå tyckte hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Renshammar

Jag är en tjej född i september 1990, som bor i Bröttorp på Öland tillsammans med min pojkvän och min underbara dotter Elin född oktober 2010, I denna bloggen kommer ni kunna läsa om allt vi gör om dagarna, Hoppas ni får en bra läsning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela