Moa Renshammar

En blogg om livet som mamma!

matkoma!!

Publicerad 2013-12-17 18:03:58 i Allmänt,

God Dag!
inte hunnit blogga tidigare då jag jobbat. jobbade mellan 10-17 :)
efter jobbet ville Nico med Hem till oss och de fick han!
väl hemma blev det att göra lite mat blev paj idag med köttfärs och lite annat smått och gott vi hade hemma!
så nu är vi alla i matkoma typ!!
Elin leker med något framför Tv:n Nico ligger halvt utslagen på soffan och jag ligger just nu i sängen och tittar på Björn som spelar..
få se vad som händer resten av kvällen.. blir nog en lugn kväll tror jag! :)

Ha en bra kväll så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Renshammar

Jag är en tjej född i september 1990, som bor i Bröttorp på Öland tillsammans med min pojkvän och min underbara dotter Elin född oktober 2010, I denna bloggen kommer ni kunna läsa om allt vi gör om dagarna, Hoppas ni får en bra läsning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela