Moa Renshammar

En blogg om livet som mamma!

överkörd!!

Publicerad 2013-12-15 09:08:05 i Allmänt,

godmorgon!
sitter just nu på jobbet. har precis startat en brasa och sitter och värmer mig vid den :)
usch känner mig inte alls pigg idag :-/ känns som jag blivit överkörd av ett tåg typ :/ och humöret är inte heller på topp idag...

slutar vid 15;00 idag då blir det hem och mysa med min familj :) <3
ska även försöka fixa en julgran snart hade jag tänkt. ska bara hitta en fin först.
frågan är om man ska kolla med Åke om han har granar i sin skog. hmm så kanske vi kan få köpa en av han isåfall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Renshammar

Jag är en tjej född i september 1990, som bor i Bröttorp på Öland tillsammans med min pojkvän och min underbara dotter Elin född oktober 2010, I denna bloggen kommer ni kunna läsa om allt vi gör om dagarna, Hoppas ni får en bra läsning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela