Moa Renshammar

En blogg om livet som mamma!

paradise hotell

Publicerad 2013-12-16 22:57:23 i Allmänt,

God kväll!
idag var jag och Ted i stan som sagt, häst även köpt en julklapp till Björn :)
men han är inte så glad över att han inte vet vad det är.. haha han gillar inte att vi planerar något utan att han vet vad det är haha..

väl hemma igen blev det att fixa lite kaffe och lite annat smått sen ville även Elin baka men tyvärr hade vi inget smör så fick ringa Björn så han kunde köpa smör. så när han kom hem så blev Elin överlycklig för vi kunde baka :)
så blev att baka tigerkaka..
när kakan va färdig blev de att börja med maten, blev lite rester typ hade lite sås kvar efter köttgrytan så kokade lite ris sen hittade lite annat i skafferiet som vi hade i :) Gott blev det iallafall :) efter maten blev det soffan en stund men nu hat vi lagt oss i sängen och tittar på paradise hotell :)




bullen och Luigi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Renshammar

Jag är en tjej född i september 1990, som bor i Bröttorp på Öland tillsammans med min pojkvän och min underbara dotter Elin född oktober 2010, I denna bloggen kommer ni kunna läsa om allt vi gör om dagarna, Hoppas ni får en bra läsning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela