Moa Renshammar

En blogg om livet som mamma!

trött!

Publicerad 2013-12-14 23:39:31 i Allmänt,

hemma efter jobbet och ligger i sängen :)
blev att spela lite efter jobbet :) Ted räddaren i nöden hade tagit med sitt super Nintendo! då mitt inte alls ville vara med idag, även om vi bytte Strömsladd :(
även Emmie kom hit och skulle sova över så nu är både Ted och Emmie inneboende inatt :)
imorgon blir det jobb för min del mellan 7-15 efter de blir det hem och bara mysa med Elin <3

just nu blir jag bortskämd av min underbara Björn som ger mig ryggmassage :) <3

snart blir det att sova så man är pigg imorgon!
God natt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Renshammar

Jag är en tjej född i september 1990, som bor i Bröttorp på Öland tillsammans med min pojkvän och min underbara dotter Elin född oktober 2010, I denna bloggen kommer ni kunna läsa om allt vi gör om dagarna, Hoppas ni får en bra läsning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela