Moa Renshammar

En blogg om livet som mamma!

Disney filmer <3

Publicerad 2014-01-02 00:42:13 i Allmänt,

kvällen har spenderats i soffan med massa Disney filmer! nej vi hade inte Elin hemma men jag älskar barnfilmer :) och de gör även Björn :)

fick även sällskap av Peter och Linn ett par timmar. trevligt! fikade lite och snackade lite skit.
orkade inte sätta mig vid datorn och lägga över bilderna från igår så blir nog att görs de imorgon då jag är ledig. har även en del andra måsten som jag har bestämt att jag ska göra!!

nu ska jag sova Björn ligger redan och sover och Ted ligger ute i soffan och tittar på tv innan han ska åka och jobba..

God natt <3



Elin för någon dag sen när vi va ute och eldade lite. de va så roligt att hjälpa till tyckte hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Renshammar

Jag är en tjej född i september 1990, som bor i Bröttorp på Öland tillsammans med min pojkvän och min underbara dotter Elin född oktober 2010, I denna bloggen kommer ni kunna läsa om allt vi gör om dagarna, Hoppas ni får en bra läsning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela