Moa Renshammar

En blogg om livet som mamma!

förstörd rygg....

Publicerad 2014-01-02 12:31:23 i Allmänt,

Idag har jag inte orken att göra något,,
fortfarande förkyld. vaknade med jätt ont i ryggen så kan knappt röra mig,, så har inte ens flyttat mig från sängen utan ligger kvar här med katterna
som sällskap :)
när Björn kommer hem är de tänkt att vi ska städa hela huset och sen ha en myskväll ihop<3
så hoppas verkligen min rygg blir bättre snart så jag orkar storstäda..
 
ligger just nu och tittar på extrem home makeover,,,
kan tycka det är ett ganska bra program, visst rummen blir lite väl överdrivna ibland..
men dem hjälper ju en massa familjer :)
 
Nu ska jag titta färdigt sen får vi se om jag orkar resa på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Renshammar

Jag är en tjej född i september 1990, som bor i Bröttorp på Öland tillsammans med min pojkvän och min underbara dotter Elin född oktober 2010, I denna bloggen kommer ni kunna läsa om allt vi gör om dagarna, Hoppas ni får en bra läsning!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela